Zoeken in deze blog

woensdag 1 november 2017

Ik draai verzoeknummers.

Een lievelingslied!

Welk kind heeft er nu geen lievelingslied? Eén voor één kunnen ze het meteen luidkeels zingen. Geloof je me niet? Neem dan maar eens een kijkje in die vriendenboekjes van jouw lieve schat. Die dingen worden hier, door de kinderen, met een lach ingevuld. Zelfs ik, als leerkracht, vind zulke boeken terug op mijn bureau.  De kinderen, en stiekem ook de ouders, vinden het blijkbaar tof om iets meer te weten te komen over hun juf  #schaterlach


Mijn zoon vond die Liam polo zo tof dat ik, omdat hij het zo lief vroeg, nog eens zijn lievelingspolo draaide.... oei.... naaide. #verzoeknummer  Dat ik het helemaal niet erg vond, om nog een tweede versie te maken, moet ik je niet meer vertellen. Deze keer ging ik voor strepen omdat het net iets anders moest worden dan de vorige versie.   

Wist je dat ik eigenlijk graag nog eens hetzelfde patroon naai en dit puur omdat het gemakkelijk is? #luiewijventruc  Geen gedoe met de rol patroonpapier, geen matentabel controleren maar onmiddellijk starten met het leukste werk namelijk knippen & stikken!
Herken jij jezelf daar ook in?









patroon: La Maison Victor - Liam polo
stof: Framalo - Manchester
boordstof: uit eigen voorraadkast
knopen: Framalo


Groeten,
MaZella


10 opmerkingen:

  1. Waw, echt een mooike in die streepjes!
    En ja, dat dacht ik gisterenavond ook toen. Mijn mantel is EINDELIJK af en ik ben zo toe aan wat creativiteit met weinig moeite :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige versie! En ja hoor, ik gebruik een patroon ook liefst meermaals, een adere stof, andere opties en je hebt totaal iets anders. En bespaart je heel wat tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!! Hier wordt een patroon ook wel meer dan 1 keer gebruikt. Super versie van je polo, mss moet ik die ook eens knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar! En heel mooi gedaan van jou, dat verzoeknummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Heerlijk zo'n gemakkelijk project, alleen vaak als ik tweede keer iets wil maken zijn ze alweer een maatje opgeschoven helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt heel mooi gedaan deze versie, love the stripes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap met die streepjesstof! Is dat rekbare stof?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! Ja hoorr, het is een hele mooie stevige tricot die heel gemakkelijk te verwerken is.

      Verwijderen
  8. Echt tof! Dankzij deze Liam polo is mijn naailijstje weer langer geworden :D

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH