Zoeken in deze blog

woensdag 11 oktober 2017

Petrol is the new black!

Een winnaar!


DE KLIK!
Ik had meteen bij de eerste blik direct een klik met een patroon uit het boek van Eveline namelijk de jumpsuit.  Ik moest en zou er één maken en liefst onmiddellijk! #ongeduldisweleenschonedeugd
Ik was ongeduldig, héél ongeduldig zelfs omdat ik wist dat ik met dit kledingstuk snel en gemakkelijk gekleed zou zijn. 

Gelukkig lag er nog een fantastisch mooie maar stevige crêpe in mijn kast die prefect was om de jumpsuit mee te maken.   Maten opmeten, patroon tekenen, litsen, knippen & stikken en klaar is Kees! 









aanpassingen:
- ik nam aan de nek (op niets naar de schouders 0.75 cm af) omdat ik uitgesproken AC-gewricht heb.
- de naad van het bovenstuk werd op het rugpand 1 cm verbreed en het voorpand 1 cm versmald zodat de naden perfect aansluiten aan het onderstuk.
- de zoom van de short zette ik vast, met de hand, met enkel steekjes zodat hij niet omkeert tijdens het stappen.


groetjes
MaZella


patroon: jumpsuit - 200 Broeken & rokken - Eveline Cabie
                bovenstuk - 200 shirts - Eveline Cabie
stof: iets zwaardere crêpe


9 opmerkingen:

  1. Moh ziet een keer, de jumpsuit is al af en ingewijd en al! Hangt geweldig rond uw lijf, zit ineen zoals het moet - en wellicht nog beter ook ♥ - maar toch ben ik nog altijd niet helemaal overtuigd. Tenzij dan van de kleur, want het zal wel zijn, petrol aan de top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fjiet fjiet, weeral zo mooi! Maar echt, gij staat met alles, maar met dit zeker en vast ook! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het staat je geweldig! Die kleur is ook helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH