Zoeken in deze blog

woensdag 19 oktober 2016

Ik leg er de plooi in!

Ik zag een UFO in de herfst!

UFO: unfinished object




Deze UFO vond ik tussen mijn La Maison Victor van winter 2013/2014! Mohow, niet te geloven hé met hoeveel projecten je soms bezig bent en dan kun je natuurlijk wel eens eentje uit het oog verliezen!!!
Onmiddellijk bij het vinden van deze - UFO - uitgeknipte stukken ging ik aan de slag want nog twee jaar wachten was geen optie. #schaterlach.

De stof past nog voor mijn 8-jarige dochter: YES!
De uitgeknipte delen zijn nog groot genoeg: YES!
Ze vindt de stof nog mooi: YES!
Lang leve de verstelbare elastiek in de tailleband #goedeuitvinding






 De rok werd wel gevoerd want het wordt kouder. 
Wist je dat een rok met voering mooier 'door valt' als je dochter een kousenbroek draagt? #persoonlijkemening



 De strik aan de bloes is een optie maar het heeft wel iets hé!
Ik denk dat die strik waarschijnlijk in haar haren zal belanden of op haar trui. 
#zeweetprecieswatzewil




patroon: pauwenrok - LMV: winter 2013/2014
stof: geen idee waar ik die heb gekocht
kousen en bloes: jbc


Ik lees met plezier jouw UFO verhalen ;)

groetjes 
MaZella



 Vond je dit interessant?  Bewaar het dan snel!

18 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar dat het nog past, zo mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk juist, dat strikje aan dat bloesje! Schoon rokje ook! Gelukkig paste het nog..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is chance hebben seg dat het nog past!
    Kei-mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combinatie. Altijd leuk als een UFO goed van pas komt. Ik probeer UFO's te vermijden. Ik heb er nog twee liggen: een popje en een tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chanceke ;) Tof hoe die plooitjes op het voorpand vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ufo's, ze vlogen hier rond mijne kop :-) Ik heb bijna al mijn ufo's in de zomervakantie afgewerkt :-) en daar ben ik blij om :-).
    Dat strikje vind ik super ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geluk dat het nog past! Mooie herfstoutfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die plooitjes, dat heeft toch altijd iets extra! UFO's, ik heb gelukkig al een beetje geleerd om niet teveel ineens te knippen, die seizoenen, die kunnen nogal vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat een geluk dat hij nog past. Zo mooi geworden! Ik kocht ooit stof voor hetzelfde rokje om toch maar te besluiten dat ik echt niet van strijken houd en dat die rok dus vaker op de strijkstapel zou liggen dan dat het gedragen zou worden. #slechtehuisvrouw.... Geen UFO's hier.... ik werk af waar ik aan begin en ruim zelfs tussendoor de naairuimte op. Maar tijdens een project is het een bende! Het hele huis! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allez, jong, hoe kon deze vergeten raken?? Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al een geluk dat het nog past! Zou extreem zonde zijn geweest. Toffe look en helemaal mee met het seizoen! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hou ik van plooirokjes <3 -ik vind de jouwe trouwens prachtig - maar wat heb ik een hekel aan de strijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie rok! Ik heb hier ook nog zo van die UFO's, dommigen al te klein :-(. Gelukkig paste deze nog ! Zo'n tof stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi! Wat een geluk dat het nog past en dat dochterlief de stof nog graag ziet.
    Ufo's hmmm hier ligt nog altijd een jumpsuit voor mezelf in de kast, die uit een van de eerste lmv's...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel herkenbaar die UFO's ;-).
    Ik ben zo fan van deze outfit, helemaal perfect gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH