Zoeken in deze blog

vrijdag 16 september 2016

Wist je dat al? #luka #nieuwpatroon

Little dreamers!


Kleine dromers! Grote dromen!

Daar begint het altijd mee hé. Iedereen droomt wel eens. Is het nu in je bed of dromen van de toekomst... Dromen doet leven & geeft je energie!

Zo is het allemaal begonnen voor Lieselot van LdotCo. Ze had een droom en maakte die ook waar. Het leven is aan de durvers! Heb ik gelijk of heb ik gelijk? #schaterlach

Deze nieuwe patroonlijn van LDotCo is een schot in de roos. Lieselot durft iets nieuws & iets speciaals op de markt te brengen. Ja, het leven is aan de durvers.


Dit lijkt precies op een gewone pyjama maar eenmaal je de handleiding bekijkt zul je zien dat je er veel leuke variaties zomaar gratis erbij krijgt. Je kunt alles ondering combineren zodat je steeds iets nieuws kunt naaien.


Wat zijn die variaties dan? #nieuwsgierig
- lange/ korte pijpen: met of zonder voetstukken
- sluiting: achter- of vooraan of overlangs
- applicatie
-

- ruches of vleugels aan de mouwen
- korte/ lange mouwen: omgezoomd of met een boord afgewerkt
- halsafwerking: enveloppehals, ronde hals, met kraag
- babymutsje


De laatste tijd worden er hier veel baby's geboren DUS naaien we kleine kleertjes. OOOH, koddig!!!
Dit patroon kwam als een geschenk uit de hemel. ECHT!
Je zult, als je het aankoopt, zeker even content zijn als ik. Daar ben ik 100% zeker van.

Wie mij volgt op Instagram zag deze foto al eerder verschijnen.


Ik koos voor mijn eerste versie: korte mouwen (omgezoomd) & voor lange pijpen met voetstukken.
De kleine rakker, voor wie ik dit maakte, vindt het fijn als zijn armen vrij kunnen bewegen maar houdt wel van warme voetjes. #babyverwennerij





Deze bekende blogsters deden ook DE test.
Benieuwd wat zij maakten?
Binnenkort kun je hun creatie bewonderen op hun blog!

patroon: HIER te koop - Little dreamers  - maat 46 tot 92
               volg haar liever via Facebook dat kan ook
stof:  Froy en Dind

Ik lees met plezier jullie reacties!

Groeten,
MaZella

5 opmerkingen:

  1. Ooooh deze is zo leuk! op zo een momenten vind ik het eens zo spijtig dat ik niet meer zo een kleine kindjes meer in de buurt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad een leuk patroon uit! Tof dat er zoveel variaties zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi!!

    Jammer genoeg heb ik altijd problemen met drukknopen en zal ik voor de baby die op komst is enkel kleertjes maken die zonder drukknopen kunnen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een tof pakje heb je daar gemaakt zeg!! echt schoon! ziet er een superpatroontje uit, en zie ik daar ook een exemplaar met vleugeltjes als optie? hoe zalig is dat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk patroontje, en jouw versie is echt helemaal geslaagd! <3 voor dat stofje!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH