Zoeken in deze blog

woensdag 31 augustus 2016

We hebben een winnaar #giveaway

Sunny pants!


Proficiat Anna-Marie Gruyters jij wint het patroon geschonken door La Maison Victor. 
Dit was haar reactie: 
Oh zo'n leuke wedstrijd!
Ga heel eerlijk zijn: ik had al gehoord van de Sunny Pants, maar ontdek het patroontje pas echt door jouw post hier! In 2014 speelde ik met het idee om te beginnen naaien, maar verder was het nog niet gekomen.
Ondertussen heb ik de heerlijkheid van het naaien ontdekt en ben ik een hevige fan van de La Maison Victor modelletjes, zoals je kan zien op mijn Instagram @by_annamarie ;-) Ook al volg je naailes en heb je meer dan een jaar ervaring, het doet deugd om stap voor stap de uitleg te kunnen volgen en te weten dat het goed komt :D We moeten op het werk al zoveel nadenken en opzoeken!
Maar back to business: de Sunny Pants! Ik zou gaan voor een mooi vallend, gekleed stofje van Liberty London: http://www.liberty.co.uk/fcp/product/Liberty//Moon-Dust-B-Silk-Crepe-de-Chine/146517. De kleurtjes zijn bovendien ideaal voor de herfst die eraan komt! Een effen bloesje, sneakers en we kunnen zo weer aan de dag beginnen :D

Groetjes,
Anna-Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH