Zoeken in deze blog

maandag 4 april 2016

Flamingo in Berlijn! #LMV

Een schot in de roos!

Ik weet al wat mijn favoriete patroon zal zijn in 2016: de berlin top!
Deze zin kon ik bijna roepen toen ik de afgewerkte top in mijn handen had.
Een TOPPERTJE!

Dit kledingstuk kun je zowel casual als gekleed dragen. 
Mijn witte broek & hoge hakken verlangen al om samen, met deze top, naar een feestje te gaan.


De hele top werd gemaakt met dezelfde stof maar je kunt natuurlijk accenten leggen door een andere stof te gebruiken. Mijn stof, ja, die is al druk genoeg en TE DRUK is ook niet mooi.



De verlaagde schouders daar ben ik nog steeds dol op want het valt losjes rond je lijf. Dit wijde model vind ik geweldig omdat het onmiddellijk comfortabel zit. Je zult het nooit meer willen uitdoen... dus hop met die beentjes en maak er zelf ook eentje!

Aangezien mijn boezem niet erg groot is is dit patroon perfect voor mij. Een grote print & hooggesloten haslslijnen doen 'optisch' wonderen. Hahaha of je het nu gelooft of niet toch doe ik het.


Dit is mijn eerste kledingstuk met dierenprint want eigenlijk heb ik het niet zo voor echte beestjes (lees: zeker niet voor uiltjes) op kledij voor volwassen maar deze flamingo mag er wel op, de gelukzak!







patroon: berlin top - la maison victor - maart/april 2016
stof: stoffenspektakel 

20 opmerkingen:

  1. Waauw, ik vind 'm geweldig. Ik vermoed dat je een viscose-achtig-stofje gebruikte? Heb al een paar weken stof liggen maar zit te twijfelen tussen 2 patronen, nu ik deze gezien hebt, denk ik dat ik weet wat te maken !!! Toppertje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ook ik zag er direct potentie voor de kleinere boezem in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldig! En die stof, i love IT!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh geweldig! En die stof, i love IT!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke top en staat je super! Kan inderdaad zowel voor netjes als casual, altijd handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een zalige blouse :) heb hem ook al 2 keer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi ! Ik maakte vorig jaar uit deze stof de butterfly top voor mijn dochter, ik vind de stof dus heel mooi ! Ook het model zo uitgewerkt zien met een print en helemaal in dezelfde stof doet mij overtuigen deze eens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dat jij er zo lovend over bent! Dit shirt was één van de mogelijkheden om door Leonie te laten maken! Ze wil eens een echt kledingstuk maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij staat je super goed, ik heb een zeer ander figuur, dus ik vrees dat het bij mij niet staat, jammer want je verkooopt het patroon geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig!! Mooie stofkeuze! Ik vind het ook een superpatroontje, al zou ik dat eerst nooit gezegd hebben... nu ik 'm zelf al een paar keer gemaakt heb, en een aantal mooie versies heb zien passeren, zie je meer en meer mensen toch overwegen (of overtuigd worden) om deze top te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei mooi! Ik ben ook niet zo fan van beestjes, maar deze mogen er zeker zijn! Ik zag al een aantal leuke Berlin tops, misschien moet ik toch maar overstag gaan, het boekje heb ik al...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grote fan hier van de flamingo-stof!! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig! En een mega leuk stofke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig! Zo'n leuke stof!
    De Berlin top sttat ook op mijn to-lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je inspirerende blog! Ik ben van plan om de Berlin top te gaan maken in een viscose tricot: https://www.stoffenland.com/Tricot-abstract-blauw-rood

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH