Zoeken in deze blog

zaterdag 19 december 2015

Een originele kerstboom.

Geef jouw rommel een tweede leven!


Met onze school organiseerden wij dit jaar een kerstmarkt.
Er werd gedanst, gezongen, gegeten, geknutseld, enz...
Kortom het was een geslaagde activiteit.
We zagen een heleboel lachende gezichten en daarvoor doen we het natuurlijk hé.


De zaal aankleden.... ja, ... gemakkelijker gezegd dan gedaan!
Pinterest gaf met een heleboel leuke tips. 
Ik koos deze tip.
Oude & afgedankte boeken werden omgetoverd tot een  originele 'kerstboom'.
Met behulp van lichtjes en sterren kregen de boeken een nieuw leven, ook al was het maar voor even.





Dus: gooi nooit iets weg want je kunt het steeds nog hergebruiken!


6 opmerkingen:

  1. Dat is idd een leuke tip, zag ik nog nergens, dus ik vind het alvast heel origineel!! Wat een mooi kleedje op je banner, dat heb ik precies gemist in je blogsters, ik ga er eens naar op zoek. Ik heb namelijk net hetzelfde stofje liggen, dus ben heel benieuwd :-) ps. Ik begon net ook een blogje: http://lilliepawillie.wordpress.com. Altijd welkom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof, die boom! Ik ben ook een Pinterest-addict....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb ik ook al in boekskes en op pinterest zien passeren. Dacht dat dit alleen bij pro's mooi zou zijn. Toch niet. Toffe boom.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH