Zoeken in deze blog

donderdag 9 juli 2015

Zon, zon, lieve zon ik wou dat ik je pakken kon!

Ze doet het ook met Pim!

Charlie is nog steeds de beste vriend van mijn dochter.
Maar er zijn problemen op komst!!
Pim klopte onlangs ook aan de deur.
2 jongens... dat vraagt om problemen zeker?
Of toch niet!
Beslis jij maar wie of wat het zal worden.



Nee, er zit GEEN vlek op haar short!
Iedereen denkt steeds dat ze een vuile short draagt 
maar nee, het zijn de kleine groene blaadjes 
van de boom die je daar ziet.


Ik gaf een sierstiksel rond de zakopening
niet dat het echt nodig was maar zotjes doen kan geen kwaad.



Haar nieuwe vriend mocht onmiddellijk mee op reis.
Ja, zo gaat dat hé, tegenwoordig.
Maar ik moet zeggen... 
hij kan tegen een stootje & hij maakt graag grote wandelingen.



patroon: Pim - zonen 09
stof: ik had nog een restje over van mijn Charlie -  gooi restjes dus nooit weg!
        Stof op zolder te Roeselare


14 opmerkingen:

  1. Leuke Pim! Tof die speelse, girly versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje afwisseling kan geen kwaad he ;-) Leuk shortje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ga maar voor de twee jongens dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Binnenkort staan de jongens echt aan de deur voor dochterlief :-) wat een leuk shortje! Zou ik ook nog eens willen maken voor Lily maar een leuk patroon vond ik nog niet. Maar nu ik jouw Pim zie.... Sjiek! En in da stofje: echt zoooo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke short zeg! En restjes die gaan hier nooit de vuilbak in! Alles wordt netjes gesorteerd, later schrijf ik er wel eens een blogje over :-D
    En over die 2 jongens zou ik me niet veel zorgen maken ;-)Het sierstiksel geeft het broekje wat extra cachet voor een meisje!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en ziet er ook heel comfortabel uit! Op naar drie jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. koddige short! Je dochter staat geweldig met de zonnen09 patroontjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!!
    En zalig stofje om mee te werken é!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! een bleek shortje, gedurfde keuze, dat zou bij mijn kids niet lang proper blijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De jongens vullen elkaar goed aan ; ) Leuk shortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, keuze tussen twee jongens... Wordt nog een moeilijke kwestie!

    Heel mooi, dat shortje! En draagt waarschijnlijk heel comfortabel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk geschreven :-)
    Wacht maar totdat het binnen een paar jaar echt zover is ;-)
    Hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH