Zoeken in deze blog

zondag 16 november 2014

Bollen & bloesje.


Ja, die boekjes van Tiny!
De laatste tijd zie ik ze vaak verschijnen op verschillende blogs. Pure nostalgie.
Wie was er nu niet fier toen op zichzelf toen je een boekje van Tiny helemaal alleen kon lezen?

Ik vond het witte bloesje met de kraag wel iets hebben. Gelijkt verdacht veel op de lemondrop van Homemade Mini Couture. De herfst... niet echt het ideale seizoen om een mouwloze bloes te dragen. Het werd dus de versie Blush. Ik maakte die al eerder.



Ik koos voor rode knoopjes met een gouden zijkant.




 De onderkant van het bloesje werd voorzien van een zwarte siersteek.
 De kraag en de onderrand zijn gemaakt van rood ribfluweel.



Patroon: Blush - HMMC
Stof: Stoffenkamer (Nog een vondst uit mijn stoffenkast. Ik naai zoveel mogelijk de stofjes op die in
                                 mijn kast steken. Weet je... er zitten schatten in! Is dat van jullie ook zo?)

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi bloesje. Ik heb zelf niet zo'n hele grote voorraad van stoffen.
    Keileuke foto ook met die kader

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap!
    Mooi stofke. Hoe noemt het? Kan ik het eens online zoeken. Heb een kleedje in bijna hetzelfde stofje en zou er graag een tasje bij maken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci!!

      Op de website van ella en basiel kun je dit pareltje nog vinden.
      http://www.ella-basiel.be/a-38397266/timeless-treasures/dotties-red/

      Verwijderen
    2. Bedankt! Zal eens gaan zien

      Verwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH