Zoeken in deze blog

woensdag 13 augustus 2014

Krimpen - kromp & gekrompen!

Ja, lief kussentje van me! 

Ooit was je mooi, properdik en groot maar na het dieet dat je
volgde veranderde je helemaal. Ik herkende je bijna niet meer!!!
Je werd vies en kromp ineen.





Maar gelukkig kwamen we samen  tot een goede & mooie oplossing!  
Je nieuwe & frisse look gaven je opnieuw positieve energie.  





 Ik koos ervoor om de stof in de andere richting te leggen.


Zalig hé!



Oh, ik hoop dat mijn kapoenen veel lees- & luisterplezier beleven in deze stoel.

Ik moet wel nog even vertellen dat ik door deze dame (= link)
erg veel zin kreeg om mijn stoel aan te pakken.
Ik heb er nog geen enkel moment spijt van gehad! 
Check zeker haar blog want er staat een mooi stappenplan op. 
Ook zin gekregen om jouw stoel in een nieuw 'hoesje' te stoppen?
Laat het zeker weten... je mag gerust een reactie achterlaten!
Dat apprecieer ik steeds!!!
Ik ben erg benieuwd .


Stof: Framalo
Stoel: Ikea - kinderstoel poang


4 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH