Zoeken in deze blog

zondag 25 mei 2014

Mag het eens bloemetje zijn?

Giggle ~ Homemade Mini Couture

Dit is en was een leuk jurkje om te maken.
Meisjes zijn dol op deze fraaie jurk waarmee ze kunnen zwieren en zwaaien.
De jurk werd ook hier (zoals hier) opnieuw afgewerkt met een beleg, riem en knopen.




Toch leuk.... zo'n grote strik!
En die knopen, ja, die zijn precies gemaakt voor deze jurk.

mijn eigen innaailabel mag natuurlijk niet ontbreken





stof voor de jurk: In den beer te Harelbeke
knopen: Meky Shop te Beerst (opnieuw hier werd ik geholpen met het kiezen van knopen)
stof voor het lint: Meky Shop te Beerst

6 opmerkingen:

  1. Wauw heel mooie stofkeuze en hele mooie jurk.Ik ben benieuwd naar de aan foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie versie! Ik ga toch echt eens tijd moeten vrijmaken om er aan te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke versie ! Ik hou van dit soort bloemetjes (kleindochter helaas minder ;-( )
    Benieuwd hoe ie staat !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kleedje en wat een geweldig stofje ;)

    xoxo

    xcocolienx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH