Zoeken in deze blog

woensdag 2 april 2014

Lovely!

Grenzen worden verlegd! Ik hou van uitdagingen.

Dit was de eerste keer dat ik iets maakte voor een baby!
Ik stikte met plezier want voor zo'n schatje doet een mens toch alles hé!

 Oef het was net op tijd klaar!!!

Naast het 'gewone' cadeautje geef ik nog dit:
- knuffeldoek
- body




Hoe je dit allemaal moet doen?
Wel geen probleem klik op deze link en je komt
het allemaal te weten! 



Wat maakten jullie al voor baby's?
Zijn er nog leuke dingen om te maken die snel klaar zijn?
Laat maar horen.... tips zijn steeds welkom!

1 opmerking:

  1. Ik maakte al een wikkeldeken (http://piepow.blogspot.be/2013/12/welkom-klein-neefje.html) en een pampermandje en girafje (http://piepow.blogspot.be/2013/12/welkom-klein-neefje-deel-2.html). Beide heel tof, en misschien wel wat meer werk, maar dat valt wel nog mee. En een pamperzakje is ook altijd tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH