Zoeken in deze blog

dinsdag 25 maart 2014

Lezen is tof!!

Ja, ik kan niet vlug stil in een hoekje zitten om te rusten. Mijn hoofd draait steeds op volle toeren!

Ik maakte  ipv van woordenkettingen  en woordenkettingen  deze keer kleine leesmapjes!

Ze zeggen vaak 'als ze lang in hetzelfde leerjaar staan dan worden die onderwijzers lui'.... wel ik kan het tegendeel (voor mezelf toch ;) ) met mijn blog bewijzen!!! De kinderen van mijn klas worden regelmatig verwend met nieuwe ZELFGEMAAKTE spullen. Op die manier kan ik mijn creativiteit kwijt en roest ik niet vast, hahahaha!


deze map krijgen ze mee naar huis om te lezen


iedere map bevat verschillende leeskaarten
iedere leeskaart bevat andere woorden
er zijn roze, gele, rode, groene, blauwe,... kaarten
voor ieder kind wat wils :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH