Zoeken in deze blog

zondag 6 april 2014

een T-shirt vol gebouwen


burda juni 2013 - nr 113 






Hoe ging het allemaal in zijn werk?
mijn nieuw project
Papierstukken tegen elkaar leggen. Je kan dit ook vastspelden. 
De maten toepassen op dit patroon.
Met mijn persoonlijke maattabel bij de hand wordt dit patroon
 beetje bij beetje aangepast naar mijn lichaam.
De taille moet alvast 2 cm lager getekend worden
in vgl met de tekening uit de Burda.




Bijna klaar! Het achterpand moet nog aangepast worden.
1.  Ik vind het nu nog een beetje te los.
2.  de hals wordt uitgesneden (je kan de litsdraden zien!!) Let nu niet op de bubbel... het komt allemaal in orde.
3. de zoom moet afgewerkt worden




Patroon hertekenen/aanpassen.

De stukken die nodig zijn worden afgeknipt.
Deze stukken worden op de stof gelegd om daarna weer gelitst te worden.

papierstukje wordt tegen de vorige
litsdraden gelegd
op die manier weet ik dat het perfect ligt

vastspelden en litsen om dan straks op de nieuwe litsdraad te stikken

De hals



Maakten jullie deze ook al zoiets?
Zin om deze ook te maken nadat je die van mij zag? 
Ik hoop het alvast!! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH