Zoeken in deze blog

zaterdag 19 oktober 2013

een kistje vol gebeden - rituelendoos


kistje vol gebeden
mijn stapeltje 



Elk jaar opnieuw probeer ik dit kistje verder uit te bouwen door nieuwe gebedje te zoeken.
Deze week moest ik echter vaststellen dat het kistje zijn beste tijd heeft gehad. Door de jaren heen barst het kistje letterlijk uit zijn voegen!


enkele gebeden: 


een gebed over dieren - natuur 








een gebed over verdriet




een gebed over oorlog







een gebed  voor ... 







 een gebed  voor vergeving



... ... ... 





2 opmerkingen:

  1. Waauw, geweldig!
    Zit je er iets met in om enkele gebedjes door te sturen?

    Groetjes, Laurien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik heb ze helaas niet meer op stick staan! Ik kan er wel enkele fotograferen en dan die foto's doorsturen! Oké?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH