Zoeken in deze blog

zondag 22 november 2015

Me versus new pattern!#happygirl

Keert Burda binnenstebuiten!

De Burda is een tijdschrift waar je toch even moet aan wennen maar dat is mijn persoonlijke mening. Hun patronen zijn vaak complex, speciaal en lijken niet altijd even haalbaar voor een hobbynaaister. Ik bladerde en bladerde en plots viel mijn oog op een T-shirt voor kinderen. OPNIEUW eentje met vlakke figuren! Ja, blijkbaar ben ik door een speciale microbe gebeten. Hopelijk is het niet al te besmettelijk.











patroon: burda 3/2014 - model 139
stof: stof op zolder - sister grey
         framalo - gele/oker tricot

17 opmerkingen:

  1. Zalig stofje zeg!!! Ik wil dit al reserveren voor als het te klein is voor je meid! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig stofje zeg!!! Ik wil dit al reserveren voor als het te klein is voor je meid! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Burda is niet echt mijn favoriete tijdschrift, maar er staan soms wel leuke patronen in. Heel tof shirt met die okercontrasten erin! Zalig stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ewel, deze vind ik echt keileuk!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Burda is inderdaad niet gemakkelijk om mee te werken maar het is je toch super goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Zowel stofje als patroon. Grappig met die contrasterende vakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het soms vreemd dat ik zo weinig uit Burda gemaakt zie. Want uiteindelijk staan daar echt pareltjes in. Alleen zie je dat vaak pas een jaar later ... Ik hoorde ooit eens dat Burda voor is op de modetendensen. Het klopt toch wel, vind ik!
    Alleen jammer dat de kinderkledij zelden boven maat 128 aangeboden wordt. En dat bepaalde onderwerpen maar blijven voorkomen, zoals de jaarlijkse 'dirndl'patronen ;-)
    Gelijk heb je, met colourblocking kan je je lekker uitleven. Helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die oker contrasten maken dit burda exemplaar af. Heel mooi zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stof zeg! Burda heb ik er een van, nooit gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi stofje!! En leuk accent met dat geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk!!! Ik ben helemaal verliefd op dat stofje, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een stof met poezen, dat valt hier ook altijd in de smaak. De losse Burda-patroontjes vind ik eerder vrij beperkt qua uitleg, maar het truitje dat je maakte is wel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the colourblocking... En wat een machtig schoon stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof gedaan! Ik was toevallig deze morgen ook over zoiets aan het nadenken :) (maar ben momenteel iets aan het breien)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind die colourblocking echt top! Geeft net dat extraatje meer dat veel mensen zoeken...
    Hele stapels Burda tijdschriften liggen verspreid in mijn huis maar zelden of nooit werd er iets uit gemaakt... Hoog tijd om ze nog eens bij elkaar te zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH