Zoeken in deze blog

maandag 28 september 2015

Een nieuwe gouden winterjas / maëlle

Kansen om te grijpen met beide handen!


Ik krijg graag post. (ja, wie niet?)
Ik krijg graag mail.
Ik krijg graag kansen.
Ik krijg graag vrijheid.

Awel, ik kreeg alles wat ik wou!GELUKZAK!


Framalo bezorgde DE post, via mail. 
Het was dan nog een mail vol kansen en stof: perfect!
Wil jij deelnemen aan de blogtour?
Natuurlijk, dadde!
 Dat is nu geen enkel probleem!

Een grote wand vol stoffen dat zag ik in haar bakstenenwinkel.
Ik snuffelde wat hier en ik snuffelde ook een beetje daar.
Uiteindelijk viel mijn oog op Rebecca.
Ze lag daar zo mooi te wachten tot ik voorbij kwam. 
Haar zachtheid, warmte & stevigheid trokken mijn aandacht.
Vanaf dat moment had ik een vriendin bij... 
Me & Rebecca: topteam!
Een topteam verdient GOUD dus koos ik nog een gouden stofje.
Voilà, doe nu al die ingrediënten in een grote kom en meng.
Wat krijg je dan?
Een mooie winterjas!!!


Zie je de glans op de voering?
In het echt is het nog mooier en misschien zelfs feestelijk, ja,... dat klinkt goed!









Geluk moet je delen dan beleef je er nog méér plezier aan.
Heb ik gelijk of heb ik gelijk????
DUS, van Veerle (Framalo) mag ik jullie 20% korting geven op stoffen en paspel die ik gebruikte.
Ik vind het paswoord 'gelukzak' dus perfect.
Geef deze code in als je deze stof(fen) wil bestellen.
Ge zult het u NIET beklagen!!!!


stof: Framalo
       Die voering was supermooi en dat vonden blijkbaar alle naaisters want die stof was in een mum 
       van tijd uitverkocht... Jammer hé!! 
       Geen nood!!! Veerle selecteerde andere gouden stofjes voor jullie: deze & deze!!!!

patroon: Maëlle van Ienemiene


17 opmerkingen:

  1. Zeer mooi resultaat! De meid die deze jas draagt is volgens mij ook een gelukszak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi resultaat! De meid die deze jas draagt is volgens mij ook een gelukszak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw heel mooi!! Zou ook wel eens zo een mail willen krijgen! Je hebt echt talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Geen wonder dat het uitverkocht is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig meisje in een gouden jas! Leuk zo kansen krijgen,... Wie weet krijg ik ook zo eens een leuke post! -)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!! Supermooi!! Gelukzak is een zeer goede omschrijving, zeker ook voor de mooie jongedame die er nu een prachtige jas bijheeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie jas! Dat paars, prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gave jas, ik ben fan van de stoffen combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaaw, echt een mooi leuk jasje!
    (en fantastisch leuk he, zo'n post :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Ze is precies al klaar voor de feestdagen die er over een paar maand al aankomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw!!! Echt een pareltje van een mantel. Love the colours!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH