Zoeken in deze blog

woensdag 24 december 2014

Zo onverwachts!

Af en toe...

Af en toe neem ik deel aan een wedstrijd.
Toen ik een tijdje geleden het krantje van De Bond in de brievenbus kreeg las ik een bijzonder leuk artikel.  Het tweede boek van Zo Geknipt werd uitvoerig besproken.  Ik wilde al naar de winkel hollen om het te kopen MAAR ik kon misschien best eerst deelnemen aan de wedstrijd (scroll naar beneden). Onderaan, in het artikel, stond wat je precies moest doen om deel te nemen. Oh, dat was niet moeilijk! Ik stuurde onmiddellijk een mailtje met de gevraagde info. Klaar was Kees!


EEN PAAR WEKEN LATER


Ik kreeg op, 24 december, een pakje in de bus. Een grote, dikke en bruine envelop in de bus. Ik kon het haast niet geloven toen ik zag wat er in de envelop stak! Als dat geen mooi kerstgeschenk is dan weet ik het ook niet meer! Mijn to-dolijstje wordt op deze manier wéér uitgebreid.


Bedankt voor dit mooie geschenk! 





Speciaal voor wie nieuwsgierig is een foto van het artikel uit De Bond.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerst verrassing! Geniet ervan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ga je veel plezier aan hebben hoor. Ik heb hem ook. Ik kom je ook nog fijne feesten toewensen en een creatief 2015

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH