Zoeken in deze blog

maandag 15 september 2014

Ik keek de vos recht in de ogen!

Ja, DAT is het! 



Deze zin ging door mijn hoofd toen ik deze schat, vorig jaar, ontdekte tussen alle andere stofje!
Na lang snuffelen viel mijn oog op dit pareltje. De adrenaline klotste door mijn aderen. Je hebt dit gevoel waarschijnlijk ook al gehad. Op zo'n moment krijg ideetjes, zie - in je gedachten, je je creatie al voor jou.


Let niet op zijn grimassen.
Mijn kereltje komt net thuis van 't school en zijn mama valt hem al lastig!

Het leven van een kleuter is niet altijd eenvoudig.
Straks wordt hij beloond met een warm bad! De gelukzak.




Voor wie het misschien is opgevallen... 
Dit is de eerste keer dat ik een T-shirt naai 
dat bestaat uit twee verschillende kleuren.

Voor alles.... een eerste keer!!


Kijk eens hoe lief die vosjes zijn!
Gelukkig waren de vosjes niet schuw want anders had ik deze T-shirt nooit kunnen naaien.


patroon: Ottobre - brave fireman - 3-2013
stof: Meky Shop

8 opmerkingen:

  1. Zalig stofje!!! Ik wil ook wel zo'n tshirtje maken ;)
    Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! En jij hebt ook zo'n wittekopje rondlopen! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Ik heb het stofje daar ook vastgehad - en dan weer teruggelegd - en nog eens vastgepakt - en dan uiteindelijk toch weer teruggelegd. En nu heb ik daar natuurlijk nog steeds spijt van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wauw, wat een geweldig stofje! Weet u waar ik dit soort stoffen kan kopen? Ik woon in Nederland en ontdekte dat een stofje van België naar Nederland verzenden 8 euro kost. Dus dan wordt het wel een erg project. Misschien weet u een adres waar verzenden goedkoper is of waar boven een redelijk bedrag de verzendkosten gratis zijn. Als ik meerdere tricots vind met dit soort prints wil ik best meer bestellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, anoniem, maar ik heb nog geen idee hoe ik een profiel aan moet maken (beetje dom, maar ja).

      Verwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH