Zoeken in deze blog

zaterdag 21 juni 2014

Vlinders willen vakantie!

Fladderen met 9551.

Opnieuw nam ik het patroon van Burda Kids bij de hand.
Het vorige zalige zomerkleedje werd helaas te klein. Nu fladdert er een ander lief meisje mee in het rond!
Dus het werd tijd voor een nieuwe versie!
Ik nam het stofje van het stoffenspektakel en de blinde roze rits van Framalo uit de kast. Onmiddellijk ging ik aan de slag.



voorpand
           detail op het                   achterpand
        

                                                    



Ideaal om te ravotten, te wandelen, te spelen of om te dragen tijdens de vakantie.
Het rokdeel is erg wijd en zorgt ervoor dat jouw kapoen naar hartenlust kan bewegen!
De plooien geven ook een extra accent. Die kun je echter niet weglaten tenzij je het volledige patroon aanpast. Gevorderde stiksters vinden die waarschijnlijk 'a peace of cake'. Ik durf dit nog niet.  Misschien wel iemand van jullie?  Tips zijn steeds welkom!






of om te steppen





De naden lopen over in elkaar... er werd extra gecontroleerd!


Het lijfje werd volledig gevoerd!
Ja, je ziet ook weer mijn listdraden. Ik kan niet meer zonder naaien ook al is het arbeidsintensief om alle rijgdraden te trekken naast mijn patroondelen.


stof: stoffenspektakel
rits: framalo
patroon: burda kids 9551

5 opmerkingen:

  1. heel leuk jurkje..; ziet er zalig draagbaar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O zo'n mooi stofje en het jurkje is ook heel mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk jurkje en een superstofje! Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi stofje! Ik ben fan van bloemetjesstofjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wat jij steeds maakt! Ik vroeg me af of je ooit een cursus gevolgd hebt om dit allemaal te leren en zo ja, waar of via welke instelling? Ik ben zelf op zoek naar een cursus voor volgend schooljaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH