Zoeken in deze blog

vrijdag 30 mei 2014

Feest bij MaZella want de teller staat op 62000!

Samen kunnen we veel meer!


Framalo is een nieuwe webshop die je net dat tikkeltje meer kan bieden.
- Zoek je iets specifieks zoals een lintje, een speciale stof,...? Laat Framalo dan zeker iets weten.
  Veerle en haar team proberen je op je wenken te bedienen.
- Pakjes worden gratis bij je thuis gebracht als je in Groot-Houthulst woont.
- Wie niet in Groot-Houthulst woont betaalt slechts 1 euro leveringskosten. Leuk toch!
- Elk pakje wordt met veel zorg en oog voor detail verpakt. (zie hieronder) 


Eerlijk?! Iedereen wordt toch meteen vrolijk
 als je zoiets  in je bus krijgt?



















Neem zeker eens een kijkje op de mooie en overzichtelijke webshop van Framalo.
Zie je iets wat je leuk vindt? Twijfel dan niet en gebruik deze unieke code 'mooiestofjes'.
Je krijgt meteen 20% korting, omdat JIJ trouwe lezer bent van mijn blog, op je totaalbedrag
en dit van zondag 1 juni tot en met maandag 30 juni 2014.

Bestel snel online !

Framalo staat op de Pinkstermarkt in Diksmuide op maandag 9 juni 2014. Daar kun je de stofjes van dichtbij bekijken.

Iets leuks gemaakt met een stofje van Framalo? 
Laat het me zeker weten want ik zet uw foto met plezier op mijn blog.

Ik maakte alvast dit pareltje met het zachte stofje (zoals zijn prijs) van Soft Cactus:

soft cactus - vintage ferdinand (Pieke Wieke)
Schattig!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH