Zoeken in deze blog

maandag 21 april 2014

Candy jurk ~ La Maison Victor

Zachte hartjes.

Getest & goedgekeurd!
Er volgen zeker nog Candy jurkjes.


Deze jurk is écht om mee te spelen.
De afwerking is, ja hoe zou ik het zeggen, eigenlijk niets!!! Je mag de naden onafgewerkt laten doordat de stof niet rafelt. Wie goed kijkt ziet aan de zakken, hals, ... wat ik precies bedoel.
Dus een vlug-vlug-kleedje!
Kleur ééns buiten de lijntjes!
Durf je dit aan?
Het kleedje is om te ravotten dus een 'rare' naad/ boord is hier perfect op zijn plaats. 
De tunnel geeft een extra accent aan het zachte jurkje.

Het kleed valt lekker losjes rond het lichaam!
Ideaal om te ravotten.


De zoom moet ik nog afwerken...
Mijn kleine meid wou onmiddellijk,

 terwijlde zon scheen, 
deze jurk testen! 

lint & stof van de Meky Shop


Ook zin gekregen om het zelf te maken?

7 opmerkingen:

  1. Ja, ik wel!! Nu nog het la maison victor aanschaffen. Leuk kleedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag het blad bij ons in de Jumbo!!! Heb het gekocht voor dit jurkje en een overhemd in maat XXS.Leuk om jouw jurkje te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Gewone tricot? Of eerder sweaterstof?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt!
      Het is een stevige tricot met een hele zachte binnenzijde. De juiste naam van die stof weet ik echter niet!

      Verwijderen
  4. Hey,
    toen ik het kleedje bij jou zag, was ik halsoverkop verliefd. Ik heb er nu ook één gemaakt, in punta di roma. Maar, ik zat een beetje in de problemen met het tunneltje. Heb jij hier toevallig een detailfoto van? Of kan je het eens uitleggen hoe je het deed? Als ik het nog eens wat anders hoor, snap ik het misschien wel...
    Groetjes en alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil zeker meer uitleg en detailfoto's geven. Misschien is het handig, Evelien, om jouw mailadres door te sturen. Op die manier gaat alles heel gemakkelijker! ps: bedankt voor je positieve commentaar :)

      Verwijderen
    2. evelientrog@gmail.com, is mijn emailadres. Merci al!!!

      Verwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH