Zoeken in deze blog

vrijdag 18 oktober 2013

zelf samengestelde stukken

flamingo onder de naaimachine
www.stoffenkamer.be

Deze stof ligt al een tijdje te wachten op me...
Ik weet dat het niet echt een winterstofke is maar ik kon de lokroep van die beestjes niet weerstaan!

Het is een lichte stof (lees: zomerse kwaliteit) en daarom stik ik een voering in het bovenstuk.
de naden worden steeds gelockt


rits instikken
biaisband gestikt in de lenden




Pfff... de rest is voor morgen!






Mijn oogjes vallen toe!


De zoom moet verder afgewerkt worden. 
Mijn kleine prinses zal het toch eerst eens moeten aantrekken want ik zou niet graag hebben dat het nu mislukt!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH